simliikejba

Alla inlägg under januari 2014

:P

Av Kejba o Simlii - 27 januari 2014 12:32

Okej... JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT!! x-o
Så jag lägger upp random bilder ..bara för att..xD
HAHAHAHAAH xD snyggaste katten har ja xD ja ba: SAMANTA!! DU FÅR INTE GÅ UT XD .....lolz
när blev du en räv... xD
Detta e för att jag R så otroligt uttråkad c: baj baj

Av Kejba o Simlii - 27 januari 2014 12:22

Tjoo Simlii Häär:D jag kan inte ha bilder i mina inlägg pga jag har en ny dator och jag har inget paket på det(vet inte vad det heter) men jag ska fixa det.2 min gamla lilla Mac måste man köpa så man kan ta kort ... Så jag kmr va lite tyst ..xD
Men nu måste jag sluta för nu har man musik :3 byebye c:

Av Kejba o Simlii - 25 januari 2014 18:42

Öhmm idag har jag inte riktigt on anledning tt blogga men var uttråkad så öhm ja C:
och igår så var det en tjej  som sa att hon inte kunde prata svenska xD

Ösh hittar inte henne just nu men hon hade artbooks och looks på svenska :D

  Ja det är hon C:


OKEJ DEN GÅR INT D: (REDIGERAT INLÄGGER TYP 500000 GÅNGER DX
MEEEEN BYEEE C:

  

Av Kejba o Simlii - 18 januari 2014 13:55

Heeeeejsaaaan 

Det var ett LITET tag sedan jag levla men dom nya levlarna har kommit! Vad tycker ni om det cx?

Ja men nu är jag singel and ready to mingel xDDD 

Alltid velat skriva det :D

ja men nu kommer 3 bilder C:

     

MEN BYEE C:

 

:p

Av Kejba o Simlii - 13 januari 2014 00:35

Som ni hörde så ska Kejba skuta(tills hennes B-day) :( men ni såg ju resten xD men kl e 00:30 och det e söndag(måndag;) ) och jag kan inte sova .. JAG HAR ETT JÄV"" OMPROV ATT TRÄNA PÅ IMORN ;( fick F men halva klassen fick F..men ;_; har inget med msp att gö.. Men baj baj (sry för detta HEMSKA inlägg..) e Han fan inte snygg!??!! :*

Av Kejba o Simlii - 12 januari 2014 22:18

Heeej cx

Idag så sluta jag spela på Love.Black <3

Och jag kommer nog börja igen när den nya uppdateringen kommer eller så kommer jag börja igen den 26 mars ;D
(min födelsedag) 
Och tills jag kommer börja igen så kommer jag spela på en annan gubbe och simlii om du trycker där på gå till bloggen :D och ser detta inlägget så får du veta vi är vänner på den gubben cx
Men Hejdå :D   

 

Av Kejba o Simlii - 11 januari 2014 17:58

Tjoo Simli här ..:D Först vill jag tacka Kejba för att hon köpte hela kladdet xD Tack <33

Men nu xD Jag har (inte köpt,Kejba gjorde det ..xD) En cosplay på Rena ifrån Higurashi no naku koro ni c:

Så blev den ;D

     

Det e en skit creepy anime serie .. Vill du se hemska bitar av den? Se HÄRRåka bli lite stor ._. Men aja xD ses c: 




                 Kram   

Av Kejba o Simlii - 8 januari 2014 08:52

Heeej Idaaaag Sååå Leeevlaaa jag :'D
Till level 14 ;D
Sist jag levla var den 3 januari om ni kollar mitt förra blogginlägg ;D
Fantastiskt att jag har kunnat levla på sån liten tid c:
Men som sagt hade inte klarat att levla utan mina kära vänner på msp c:

 


Och så hände detta när jag gjorde en film O.o

 

Ja men tack så hemskt mycket hejdå :*

 

Presentation


Tjoo x3 Vi e två tjejer som spelar MSP (Märks det ? :D) Och detta e våran lilla blogg x3 Välkommen /Simlii och Kejba

Spellista

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Muspekare

Cute Unicorn

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards